Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2021 11:36 - * 703 f *
Автор: pvdaskalov Категория: Забавление   
Прочетен: 11643 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 21.10.2021 11:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               НАБЛЮДЕНИЯ  ВЪРХУ  ПОВЕДЕНИЕТО 
                          НА  ЕДНО  КОТАРАЧЕ*

Щом нещо шава, трябва непременно да го шамароса.

Където и да скриеш тоалет-папира, непременно го намира и раздробява на дреп – генно запаметено какво правят мишките на тавана.

Застане плътно до стената и току литне право нагоре като сполучливо изстреляна ракета, за да цапне с лапа всяка потенциална черна точка.

Дъвчеш ли нещо, иска и то.

Умира от желание да марширува по клавиатурата.. Само веднъж случайно написа ДАЙ с тлъсти букви.

Скъса ли пердетата, не очаквай само" да ги закърпи.Сипеш ли му изворна водица, ще си топне лапата в нея, ще я изтръска, ще я помирише и ще отиде да се напие от легена с накиснатия в него моп.

Поднесеш ли под носа му телефона с образа на човек, когото то познава, и започне ли този човек да му говори (тъй предварително сме се уговорили), първо се замисля и след това започва да ближе екрана.

Един ден една майка-котка от съседен двор му дойде на гости. Котарачето се сби с нея, а на другия ден тя му донесе едно ошашавено от захапката ѝ мишле. Какво правиха с него, не видях – бях си захлупил лицето със сламена шапка да не гледам, но гладиаторските битки помежду им секнаха, а то нямаше нищо против тя да му дояжда храната в купичката.

Наложи се да го возя в колата в специален сак. Когато му беше за първи път, седна в скута ми, а с лапи на мига натисна клаксона. За трети път пропътува разстоянието София-Калофер. Натоварих празните бутилки да ги налея с изворна вода от чучура на път за „Паниците”, отворих и портата, отварям и вратата на колата, а то, котарачето, избърза да седна на местото ми и лапите пак на кормилото… Много наедря… и нахитря. Ако спрат постингите в Блог.бегето, значи ме е изяло.

Засега все още не е взело решение как да ме игнорира, когато все пак му се скарам. Просто мята рунтавата си опашка на гърба и изчезва.

Забележка: Ако мислите, че правя реклама на котарачето, за да го подаря или продам някому – грешите. За дамазлък, да. Даром. Но нека се има предвид, че пратките по Еконт се теглят. На ден трябва да е наддавало по 10-11 грама, докато трае мисията му. Не е ли наддало или си е запазило теглото непроменено, или (не дай си Боже) е с дефицит, ще означава, че сте го предоставяли на цялата махала да ѝ върши работата... Понеже все още няма наредба за такива случаи, сами си определяте санкцията.

Мисля, че това е истинската демокрация.

* Имам го в Самсунга, но не зная как да го пратя в Блога.






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - етоо, това Е Л'юбов!! разсмя ме ,от Сърце, петре)
21.10.2021 11:59


, отворих и портата, отварям и вратата на колата, а то, котарачето, избърза да седна на местото ми и лапите пак на кормилото… Много наедря… и нахитря. Ако спрат постингите в Блог.бегето, значи ме е изяло.
цитирай
2. dobrodan - От Самсунга - на пощата, оттам на харда, от
21.10.2021 12:15
харда - в блога.
Има и други начини да качиш снимка, но ще ти е по-тегаво.
цитирай
3. pvdaskalov - Грижиш ли се...
21.10.2021 12:30
fun1001 написа:

Етоо, това Е любов!! Разсмя ме от сърце, Петре), "отворих и портата, отварям и вратата на колата, а то, котарачето, избърза да седна на местото ми и лапите пак на кормилото… Много наедря… и нахитря. Ако спрат постингите в Блог.бегето, значи ме е изяло."

Полагаш ли грижи за някого или за някое създание, обичта не закъснява. Колкото до Любовта, ей Богу, още не съм наясно каква е точната дефиниция. Котките забравят стопанина си, но не и кучетата. Нямам си куче нарочно. Защо един ден да страда, особено ако го взема още бебе сега?
Благодаря ти. Ще запомня, че си първа с коментар тук.
И поздрави...
П и е р
ПС - Да знаеш, Юлия, колко ми е домъчняло за Делиормана!
цитирай
4. pvdaskalov - Благодаря...
21.10.2021 13:04
dobrodan написа:
От Самсунга - на пощата, оттам на харда, от харда - в блога.
Има и други начини да качиш снимка, но ще ти е по-тегаво.

Благодаря, Краси, и на мен ми мина през ума тази възможност, но помислих, че пътят ще е грешен, защото и в телефона имам същата поща. Да не говорим, че и пръстите ми са дебели. Дори и на клавиатурата на лаптопа улучвам различни букви. Все някой ще ми помогне, но нека се има предвид, че тигровото котараче Лео почти прилича на едното от двете певчета, на солистчето.
Твоите последни два постинга ме заинтригуваха по заглавие. Отивам да ги изследвам с котешки маниер.
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
5. fun1001 - ....ее как бързо ,ме надуши ))
21.10.2021 14:58
ПиЕр, изразих Съжаление, за твоята прекрасна другарка,и Муза...
знам, какво означава!

аз ,не съм от Делиормана, а от Златна Добруджа..)
сега, живея, при малкия син, на Алпите/ ти, позна..
имам и двама внука, Борис и Виктория..да се похваля..
Живота, продължава, приятелю, Изненади, дебнат ..отвсякъде..
можеш, да ми ..вярваш ))

Усмивки...Джулия
цитирай
6. pvdaskalov - Да, права си...
21.10.2021 20:31
fun1001 написа:
ПиЕр, изразих Съжаление, за твоята прекрасна другарка,и Муза... знам, какво означава!
Аз не съм от Делиормана, а от Златна Добруджа..)
сега, живея, при малкия син, на Алпите/ ти, позна..
имам и двама внука, Борис и Виктория..да се похваля..
Живота, продължава, приятелю, Изненади, дебнат ..отвсякъде..
можеш, да ми ..вярваш ))
Усмивки...Джулия

Забравил съм Исперих към коя област е. Много обичам оня район...
Ето и справката от Уикито: "Лудогорието представлява обширно плато в източната част на Дунавската хълмиста равнина. Територията на Лудогорието е 2637,6 квадратни километра. Включва градовете Каолиново, Исперих, Кубрат, Завет, Търговище, Попово, Дулово, Главиница, Вълчи дол, а Разград се намира на западната граница на областта. Намира се на надморска височина между 250 и 350 m."
Благодаря ти за съчувствието. За съжаление имам само един неин солистичен запис. Жоро се прави на много зает. Има го в Интернет, но може да се разпространява само по джиесемите... Австрийските или Швейцарските?... Ние сме с една крачка преди теб. Имаме си също един Борис, обаче правнук (на 2-3). Непрекъснато получавам снимки от Лайпциг.
С котарачето днес пекохме чупки. Казвам му:"Не ги душѝ! И да ти ги сготвя, ама не мога, ти пак няма да ги ядеш." Пуснах му клипа да се види как би могло да пее, ухапаме и избяга. Тигровото е 1 : 1 със солистчето...
Бъди жива и здрава, Джулия!
П и е р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2110418
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13604
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930