Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2021 18:32 - * 703 u *
Автор: pvdaskalov Категория: Политика   
Прочетен: 3577 Коментари: 11 Гласове:
29

Последна промяна: 01.11.2021 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                   Образователен ценз?

                            ВЪЗМОЖНИ ИЗВОДИ ОТ ПОСЛЕДНИТЕ ИЗБОРИ

         1.  Покупко-продажбата на гласове, вече съвсем явна, както виждаме, явна и нагла, сякаш става дума за продажба на контрабандни цигари, може ли да бъде изтръгната като явление, ако се въведе избирателен ценз? Изискване за средно образование, както се иска диплома за водач на МПС... Аз, например, не искам малограмотни хора да решават съдбата на моята Родина. И нека правото на глас е един от стимулите за интеграция...

         2. Когато един плъх търчи по палубата на потъващия кораб и цирика (крещи и се хвали) каква пробойна е направил; когато на всеослушание декларира, че няма да помага за спасяването на кораба рамо до рамо с майстор ХУZ, защото не му харесва майсторлъка (да речем), не е ли редно този плъх да бъде хванат за опашката и изхвърлен зад борда (извън Парламента)? Като вреден гризач? 
       Не съм политолог, само питам...
       И не се сърдете. Нали знаете - една лястовица пролет не прави...   
        
3. Допълнение: Имаме наши съотечественици, които на практика са скъсали пъпната връв с България. Те забравят български, съпругите и децата им въобще не знаят нашия език и култура. Защо трябва да запазят правото си на глас, след като нямат реална представа за положението в страната. Не са ли те изложени на манипулация? Трябва ли след 5-7-годишно физическо отсъствие от Родината да влияят с некомпетентния си вот? Щом те не споделят оскъдната трапеза, на която съм вече близо четвърт век, не ги искам за сервитьори! Аз поне...

          4. От две седмици не гледам телевизия. Предполагам, че още се коментират антиковид напъните, Предполагам, че се показват и кандидат президентските двойки по реда на заявленията им. Дава ли се справка за психическото им състояние, образование, владеенето на чужди езици, заемани позиции в управлението на държавата, безпристрастни характеристики от компетентни лица и институции, имат ли ореола на обединители на нацията? Не е ли редно да се подреждат по реда на споменатите показатели?






Гласувай:
29



Предишен постинг

1. born - Ти си един известен на всички, които ...
01.11.2021 18:54
Ти си един известен на всички, които те познават: ИДЕАЛИСТ ! И такъв ще си останеш !
В света на интернетните психиатрии, които сега управляват глобално Божия Свят престижното е не кой е политика-управленец, а за какъв се представя на стадото, което умира от кеф да лайква пастиря. Ето например Тръмп праскаше послания по "инстаграм", нашият божествен най-първи (досега, пък и сега) - по фейсбуката ИТН. (и ИТН-то ) - и то по "фейсбук".
Иначе Аз като реален Реалист - Те поддържам- теб- Идеалиста ! По т. 1, 2, 3, 4 !
......................................................©. St. B O R N- вмчк Taratancijskij & Ta6akMakanskij …………………………………………………...4208-9896-1708-4444-7017-4242.........-01112021
цитирай
2. valben - Привет!
01.11.2021 19:11
Напълно подкрепям твоите разсъждения, приятелю. Много ми хареса картинката на плъха, който цирика, но още си стои на потъващия кораб, уверен, че не е възможно за бъзе изхвърлен и удавен. Страх ме е обаче, че все по-малко хола мислят като теб.
Вальо
цитирай
3. pvdaskalov - Благодаря....
01.11.2021 21:35
valben написа:
Напълно подкрепям твоите разсъждения, приятелю. Много ми хареса картинката на плъха, който цирика, но още си стои на потъващия кораб, уверен, че не е възможно за бъде изхвърлен и удавен. Страх ме е обаче, че все по-малко хора мислят като теб.
Вальо

Благодаря, Вальо. Пак да ме вкараш насмалко в девета глуха. Тръгнах да търся каква е тази картинка из посинга и понеже няма такова нещо, сетих се, че ти говорип за словесната картина. Сигурно и на заседналия на Камен бряг е имало плъхове и затова нашите отлагаха разтоварването.
Жив и здрав!
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
01.11.2021 21:49
born написа:
Ти си един известен на всички, които те познават: ИДЕАЛИСТ ! И такъв ще си останеш !
В света на интернетните психиатрии, които сега управляват глобално Божия Свят престижното е не кой е политика-управленец, а за какъв се представя на стадото, което умира от кеф да лайква пастиря. Ето например Тръмп праскаше послания по "инстаграм", нашият божествен най-първи (досега, пък и сега) - по фейсбуката ИТН. (и ИТН-то ) - и то по "фейсбук".
Иначе Аз като реален Реалист - Те поддържам- теб- Идеалиста ! По т. 1, 2, 3, 4 !
......................................................©. St. B O R N- вмчк Taratancijskij & Ta6akMakanskij …………………………………………………...4208-9896-1708-4444-7017-4242.........-01112021

Е, аз не лая срещу Интернет, но той наистина може да се използва за по-важни и полезни неща...
Тук обаче даваш една ценна идея - да измислим Реално-иделистическа идеология за яко оскубаната Родина.
Лека нощ! Ще оставя лист и химикалка до възглавницата с надежда на сутринтта да намеря черно на бяло Новата световна идеология.
цитирай
5. ka4ak - БАТЕ ПЕТРЕ!ПАК ЩЕ ТРЯБВА ДА ОБЯСНЯВАМ/ПОЧТИ НЕ ВИЖДАМ/,НО ЩЕ СГЛОБЯ ОТГОВОРА!ТРУДНО МЕ РАЗБИРАТ????
02.11.2021 01:21
ЗАЕДНО МОЖЕМ И ТАФИХ И ВОЛТЕР,ЗА ПОМОЩНИК...:))))))))) „Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш.“
"17.05.2009 13:03 - ДНЕС,ЩЕ ВИ ОБЯСНЯ КАКВО СЪМ ИСКАЛ ДА ВИ КАЖА С ПОСТА открих кой се страхува от свободата! Автор: ka4ak Категория: Политика"
ДОБРО УТРО,ПИЕР!!!!!!!!!
цитирай
6. pvdaskalov - ДОБРО...
02.11.2021 06:39
ka4ak написа:
ЗАЕДНО МОЖЕМ И ТАФИХ И ВОЛТЕР,ЗА ПОМОЩНИК...:))))))))) „Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш.“
"17.05.2009 13:03 - ДНЕС,ЩЕ ВИ ОБЯСНЯ КАКВО СЪМ ИСКАЛ ДА ВИ КАЖА С ПОСТА открих кой се страхува от свободата! Автор: ka4ak Категория: Политика"
ДОБРО УТРО,ПИЕР!!!!!!!!!

ДОБРО ДА Е, ВЛАДКО. ИЗПИТАХ ТЪГА КАТО РАЗБРАХ, ЧЕ ИМАШ ПРОБЛЕМ СЪС ЗРЕНИЕТО. ОБРЪЩАМ СЕ КЪМ ТЕБ ТАКА, КАКТО КЪМ ГОЛЕМИЯ СИ СИН. И ТОЙ СЕ КАЗВА ВЛАДИМИР. МЪЖЕ СМЕ. ЩЕ ТЪРПИМ НЕ САМО УДАРИТЕ НА СЪДБАТА, НО И ЧУЖДОТО ПОВЕДЕНИЕ КЪМ НАС. ТИ ИМАШ БЛАГОРОДЕН ЗАРЯД И АЗ ОЦЕНЯМ ТОВА ТВОЕ КАЧЕСТВО. ВЕЧЕ НЕ ПОМНЯ КАКВО И КАК СЪМ КОМЕНТИРАМ, НО ТИ НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ НЕ САМО ЗА ТОЗИ СЛУЧАЙ, НО И ТОГАВА, КОГАТО СИ НЕРАЗБРАН. АКО МОЖЕШ, УСПОКОЙ ТОПКАТА. А ЩОМ ИМАШ НУЖДА ОТ КОНТАКТИ, ПИШИ САМО С ГЛАВНИ БУКВИ. БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Пиер!
02.11.2021 08:36
Наистина си идеалист, какъвто съм и аз!За съжаление!
Диплома за средно? Диплома от Харвард ще ти извади един, едва завършил осми клас Само да му подскажат! Милена изкара от Интернет на показ дипломите на една със съмнително средно образование Един куфар дипломи! Три живота няма да и стигнат, ако са реални!
Една друга, министърка, като дялан камък за всяко министерство , изкара 12 дипломи Една и от Австралия Оказа се ,че само една е реална- от факултета в Албена На нива ,че е от Факултето!
Та на такина, подскажи им само, каква диплома ще им свърши работата тутакси ще я имат! Няма да чакат за нея пет или 8 години!
какво значи за тях някаква си диплома за средно?
Като една министърка на културата-специалист по кражба на автомобили като вече пълнолетна Представя я Петканов на царя с думите колко е умна царя служа многократните повторения за ума и и накрая заключава- да, хубава е Петканов, хубава е! Стара лисица, не можеш да я заблудиш с алабализми!

Що се отнася за стадото, да ,стадо сме!
По два параграфа За такова ни смятат- ето ,говорят за стаден имунитет! И защото и на нас ни харесва, да сме стадо!? Да ни води някой ербап! Може и прост да е, но да е водач-ербап
Една лаборантка, ми се оплака на времето ,че един колега и продал дефектно палто ,купено от Истанбул? Щяла да му го хвърли и да си иска парите? Изразих съмнение, че ще го направи Щял съм да видя!?
Да, след няколко дена видях, но ,че го носи?
Попитах, май излязох прав? Че няма да посмее!
Да, какво да прави, ербап бил, излъгал я!
Не е само тя Всички сме такива Оставяме се на такива ербаплии да ни лъжат и мачкат И, ако надигнеш глас, някой бдителен от стадото ,ще защити този,срещу когото роптаеш!
Безсмислено е, приятелю Можем да крещим на воля, но на ум!
Така казваше един мой учител- Може да крещите дори, не да приказвате в час, но на ум!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. pvdaskalov - Извинявай, Ваньо, че няма да отговоря на мнението ти. Благодаря!
02.11.2021 09:42
За първи път няма да изпълня дадено обещание - да продължа постингите до края на латиницата като буквени допълнения на * 703 *. Атмосферата тук не е за мен. На тези, които остават, пожелавам здраве и сполука!
П и е р
ПС Зная, че зложелателите ще се усмихнат и ще си кажат зад ехидна усмивка: "Кому му пука?"
цитирай
цитирай
9. leonleonovpom2 - Е, приятелю, Пиер!
02.11.2021 14:11
Оставям с впечатление, че го правиш заради моя коментар? Но , аз си признавам, че съм също като тебе! Самокритичен съм?
И, ако не аз, другите ще останатс това впечатление!?
Между идеалист и груб материалист, хиляди пъти в повече предпочитам първото
И аз имам един, с два дежурни минуса на всеки постинг Който ме тероризираше с години със среднощни съобщения и гнусни коментари!? Аз пък го правех за смях И сега го правя!
Хуморът е силно оръжие, близко да атомната бомба!
Оправдаваше се, че го правел на майтап? Е, показах му истински майтат какво е и има ли общо с дърводелския?
Прави за посмешище, елегантно, тези ,които смятат ,че си тяхна собственост и могат да се разпореждат с тебе!?

И си подострил перото, не го пенсионирай! Моля те!
цитирай
10. pvdaskalov - Знаех си, че така ще си помислиш.
02.11.2021 15:58
leonleonovpom2 написа:
Оставям с впечатление, че го правиш заради моя коментар? Но , аз си признавам, че съм също като тебе! Самокритичен съм?
И, ако не аз, другите ще останатс това впечатление!?
Между идеалист и груб материалист, хиляди пъти в повече предпочитам първото
И аз имам един, с два дежурни минуса на всеки постинг Който ме тероризираше с години със среднощни съобщения и гнусни коментари!? Аз пък го правех за смях И сега го правя!
Хуморът е силно оръжие, близко да атомната бомба!
Оправдаваше се, че го правел на майтап? Е, показах му истински майтат какво е и има ли общо с дърводелския?
Прави за посмешище, елегантно, тези ,които смятат ,че си тяхна собственост и могат да се разпореждат с тебе!?

И си подострил перото, не го пенсионирай! Моля те!

цитирай
11. pvdaskalov - Знаех си, че така ще си помислиш.
02.11.2021 16:14

leonleonovpom2 написа:
Оставям с впечатление, че го правиш заради моя коментар? Но , аз си признавам, че съм също като тебе! Самокритичен съм?
И, ако не аз, другите ще останат с това впечатление!?
Между идеалист и груб материалист, хиляди пъти в повече предпочитам първото
И аз имам един, с два дежурни минуса на всеки постинг Който ме тероризираше с години със среднощни съобщения и гнусни коментари!? Аз пък го правех за смях И сега го правя!
Хуморът е силно оръжие, близко да атомната бомба!
Оправдаваше се, че го правел на майтап? Е, показах му истински майтап какво е и има ли общо с дърводелския?
Прави за посмешище, елегантно, тези, които смятат ,че си тяхна собственост и могат да се разпореждат с тебе!?
И си подостри перото, не го пенсионирай! Моля те!


Можех и на лични да ти обясня… и ще го направя по изключение.
П и е р
ПС – Въобще не е заради коментарите на когото и да било при мен или дежурния червен палец.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2107919
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13604
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930