Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2021 05:31 - * 702 *
Автор: pvdaskalov Категория: История   
Прочетен: 954 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 13.10.2021 07:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

           ЕЛЕГИЧЕН  ВОПЪЛ

Как ли разбра, че си легнах аз гладен?

Нима се превърна в мой Ангел-хранител?

Нали те посяхме из цяла Европа…

Всяка ли твоя прашинка се сеща за мен?
 

Чух те в съня си да казваш: „Свари си яйца.

Има в хладилника колкото искаш…”

Няма обаче вълшебно яйце, да го взема в ръце

и с дъх да го стопля – от него да литнеш,

да минеш отново онези етапи на детство

ведно със децата на нашите внуци.

Може да знаят къде е моята плоча.

Ти се отказа, че тежка била…

Тази над мен ще олекне, щом я помилваш

с топлите длани, че още ги помня.

Ако няма тогава цветя на планетата наша

и стръкче тревица ми стига…

 след 07.06.2021




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - Да. Хората..
13.10.2021 10:38
любимите хора, които не са вече между нас, стават наши Ангели Хранители. Вярвам в това! Но ние оставаме тук да си довършим земният път..и някога, някъде в пространството, пак ще сме с тях..а сега ни остава просто да ги обичаме..
и не, не е вопъл..стихотворението е Любов..Любов към онази, която винаги ще е с теб..
Дръж се приятелю..някога пак ще сте заедно..: )
цитирай
2. pvdaskalov - Така е.....
13.10.2021 12:01
anetta написа:
Да. Хората..любимите хора, които не са вече между нас, стават наши Ангели Хранители. Вярвам в това! Но ние оставаме тук да си довършим земният път..и някога, някъде в пространството, пак ще сме с тях..а сега ни остава просто да ги обичаме..
и не, не е вопъл..стихотворението е Любов..Любов към онази, която винаги ще е с теб..
Дръж се приятелю..някога пак ще сте заедно..: )

Така е, длъжни сме точно така да мислим. Разчувства ме, Ани... Не мога да дам тук обстоен коментар. Той е в утрешния, последен 703-ти постинг. Вероятно ще се появи в 7:00.
Благодаря!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
13.10.2021 13:40
Трогна ме написаното от тебе и в притурка- това от Анетта!
Знам причината за написаното!
Близките не се забравят!
Баба ми почина ,бях дете, криха от мен, но и до днес си я спомням! С грижите, с любовта към мен!
Такива хора не се забравят!
С тебе съм, приятелю!

Всичко най- добро, Пиер!
цитирай
4. pvdaskalov - Некролози не лепя.....
13.10.2021 14:11
leonleonovpom2 написа:
Трогна ме написаното от тебе и в притурка- това от Анетта!
Знам причината за написаното!
Близките не се забравят!
Баба ми почина ,бях дете, криха от мен, но и до днес си я спомням! С грижите, с любовта към мен!
Такива хора не се забравят!
С тебе съм, приятелю!
Всичко най-добро, Пиер!

Некролози не лепя по стълбовете. Искрено бих желал да не афиширам скръбта си, но когато мъката напира, тя е неудържима. А тук, в Блога, нали сме уж приятели. Лъжа и измама. Единият червен палец е от блогърка, която кълнеше съпругата ми да не излиза от болницата... Вторият е от човек, далеч зад граница. От него не очаквах такова отношение. Въпреки, че е особняк и не винаги се съгласявах с позициите му, не съм и помислял някога да го огорча по някякъв начин. Да са живи и здрави!
Благодаря ти, Ваньо!
цитирай
5. valben - Няма да коментирам, приятелю!
13.10.2021 17:03
Има моменти, в които трябва да се помълчи.
Поклон!
цитирай
6. pvdaskalov - Колко пъти...
13.10.2021 18:26
valben написа:
Има моменти, в които трябва да се помълчи.
Поклон!

Колко пъти те канихме на гости, но ти все отлагаше. Сега щеше да знаеш какво съкровище загубих не само аз.
Благодаря ти, Приятелю. Знаеше, горката, че една я кълне заради приятелството ни с Чу, но само се усмихваше и преглъщаше болката. Напуснах, за да спре и да се успокоим.
Не! Не се е укротила. Не се сърди, но няма как да изпълня обещаното. Утре в седем е последният ми постинг. Светът може и без мен.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Недей, Пиер!
13.10.2021 21:13
Честно казано, блогът живна с твоята поява!
Ти си толкова добър човек, подобно отношение към тебе е незаслужено и непочтено!
Никой няма право да ти забранява да пишеш или да ти определя какво!
Ти си в твоя блог и ти дирижираш нещата в него
Имаш богат житейски опит, споделяш неща от него, на кой нормален човек може да пречи това!
Пиши, дори за отмора и за разтоварване
Аз също правя така, след трудна тема, в която съм вложил много усилия, за да я сглобя, пиша за разтоварване, като последния ми постинг например!

Всичко най- добро ти пожелавам , приятелю!
цитирай
8. pvdaskalov - Благодаря...
14.10.2021 08:29
leonleonovpom2 написа:
Честно казано, блогът живна с твоята поява!
Ти си толкова добър човек, подобно отношение към тебе е незаслужено и непочтено!
Никой няма право да ти забранява да пишеш или да ти определя какво!
Ти си в твоя блог и ти дирижираш нещата в него
Имаш богат житейски опит, споделяш неща от него, на кой нормален човек може да пречи това!
Пиши, дори за отмора и за разтоварване
Аз също правя така, след трудна тема, в която съм вложил много усилия, за да я сглобя, пиша за разтоварване, като последния ми постинг например!
Всичко най- добро ти пожелавам , приятелю!

Благодаря ти, Ваньо, за куража, който ми даваш, но когато човек се откаже от едно, целта му е да постигне друго:
Да се знае, че реформите трябва да зпочнат от главата, а не със заповеди и забрани;
В моя случай е по-простичко - да отделя време за нещо стойностно. Изтъркана е приказката за двете дини под една мишница. По-добре е едната сам да тряснеш в земята, за да остане читава другата... А изборът, коя да оставя, е мой.
Благодаря ти още веднъж!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2103001
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031