Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 17:24 - Кой какво си е помислил...
Автор: pvdaskalov Категория: История   
Прочетен: 5388 Коментари: 3 Гласове:
13

Последна промяна: 05.04.2013 17:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
КОЙ КАКВО СИ Е ПОМИСЛИЛ
(още два многозначителни вица)
           Тези дни с нашия колега Атила си разменихме по няколко вица. Предупредих го, че единия от неговите ще разкажа на археолога проф. Димитър Овчаров, който е на легло, но надявам се да го раведри. Вицът на Атила бе следният*:          „Поезд только что вышел из туннеля. В плацкартном купе среди прочей публики сидят молодожёны. Муж (на ушко жене):
         – Если бы я знал, что туннель такой длинный, я бы этим воспользовался.
         Жена (громко):
– Что? Так это был не ты?!            * Не отговарям за правописа. Копирал съм вица директно от Атиловото послание.   *   *   *            Обещая ли нещо, изпълнявам го. Предадох на професора благопожеланията на Атила. Поблагодари тъжно и замислено. Разказах му вица, бледото му лице се разтегна в ласкава усмивка, примижа зад дебелите стъкла на очилата и бавно, за да запомня какво ще ми каже, върна жеста:          „В едно купе пътувала стара баба с прелестна внучка – мома за женене, а срещу тях две млади момчета. Влакът навлязъл в тунел и по едно време се чула звучна целувка, последвана от още по-звучен шамар.            Кажи сега – рече професорът – кой какво си е помислил!”            След пауза, в която нищо логично не ми дойде наум, той продължи:          „Внучката си рекла:          Я виж баба, вместо мен да целунат, тя намаза. Бррр! Какъв шамар зашлеви на някой в тъмното!            Бабата си помислила:          Ей, много са напористи съвременните младежи! Но и аз добре съм я възпитавала!            Единият от тях:          Пфу, моят съсед целуна момичето –  аз го отнесох...            Съседът:          Ей, голям хитрец съм бил! Каква само паника настана в купето! Целунах си ръката и извъртях един на тоя до мен...”



Гласувай:
13



1. stanemirkata - Старо вино,
06.04.2013 09:03
стар виц и стар приятел - винаги е приятно и топло с тях. Благодаря за хубавите мигове.
цитирай
2. pvdaskalov - О-о-о, Станимирка,
06.04.2013 09:53
извинявай. Аз се чудех защо професорът с такъв кеф ми разказа вица за тунела, а то какво било! Знаел е че ще се изложа, ако го обявя за нов....
Понеже пишеш "Старо вино, стар виц и стар приятел - винаги е топло и приятно с тях", сетих се за двама във влака.
Никой в купето не разбирал защо след всяка изречена цифра те се превивали от смях. Накрая признали, че са номерирали вицовете си да не губят време да ги разказват всеки път..."
Бъди здрав!
цитирай
3. atil - Този има и други варианти, но няма ...
10.04.2013 17:32
Този има и други варианти, но няма значение. За нас са стари, други ги чуват сигурно за първи път, така че споделянето има значение. А професора дано се оправи, че лудите се нароиха доста в последно време и ако така продължава , лудницата ще стане непоносима за останалите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2102879
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031