Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2018 11:34 - МИСЛИ И ВЪПРОСИ, ЩЕМ НЕ ЩЕМ, ЖИВОТЪТ НИ НОСИ
Автор: pvdaskalov Категория: Забавление   
Прочетен: 1852 Коментари: 18 Гласове:
19

Последна промяна: 16.12.2018 10:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Джакпотът отказва да падне – сякащ е горда красива жена. Мъжете сме винаги гладни – нима се брои за наша вина? (По повод на твърдението, че мислим само за голия секс и пийваме чашка след чашка на екс, прибавям този анекс.)
 
Щом сме кадърни, защо сме кахърни?
 
Щом Господ ни е създал, защо на Дявол ни е дал да ни води за носа, да развяваме по чужди планети коса, а отлагаме насъщни проблеми, дявол да ги вземе?
 
Таиш ли в сърцето омраза – същинска проказа – навярно си болен. От диагноза такава нима си доволен? Ако някой с омраза път си пробива, не само околните, но и сам се затрива.
 
Мозъкът ми нещо бавно работи – не се ли дължи на все нови и нови хомоти? Ще кажете – това от възрастта е. Ще отвърна – не, превърнаха ни в роботи. Ще ни водят до урните чинно да гласуваме машинно, но който и да дойде – все тая. Това поне от опит го зная. Машиналното подаване на вота, най-много да вкисне компота – пардон, да подмени комплота.





Гласувай:
20



1. pvdaskalov - * ! *
15.12.2018 13:27
Моля г-жа Росиела Копукова да не посещава блога ми.
Последни 20 регистрирани посетителя
12:52 - xubavka
11:47 - rosiela
11:39 - barin
11:39 - radostinalassa
11:34 - rosiela
10:19 - valben
09:48 - schumpov
.............
Поведението й е повече от нахално!
Не държа на палците, но поведението й - не само към мен - ме отвращава. Ще повърна!
Това е издевателство. И безсрамие. Ни с добро, нито с лошо не се вразумява. Не съм виновен, че "творчеството" й е мухлясала плява. Прокурорска заповед ли иска, за да спре този психически тормоз?
Ще допусна отговора й, ако обясни защо е на всяка манджа мерудия.

П и е р
цитирай
2. rosiela - Блогът е обществен,
15.12.2018 16:38
а не е ВИП, дядо Пи!
цитирай
3. rosiela - За всички по- нататъшни глупости
15.12.2018 16:39
е разрешено да питаш! Особено по правните въпроси, за дядовци боси.
цитирай
4. pvdaskalov - * 2 *
15.12.2018 19:42
leonleonovpom2 написа:
Поздрави, приятелю Пиер!
Без да визирам който и да е било, сещам се за една приказка- че неуспялите писатели стават критици? И сега недоразумението - тези ,които не могат да напишат нещо стойностно, учат другите как да го направят!?
Впрочем, не само в литературата е така Дори и в точните науки ги има Назубрили някои основни положения и на тази база се явяват съдници на труда на другите?
Винаги съм проявявал колегиалност Поправял съм насаме, не публично Например нещо елементарно Един колега в труда си беше записал относно структурата на материала, че в него имало"области, наречени домЕни" Настрана казах му ,че е маловажно, но все пак да го оправи - домен не е наречена областта, домен направо си означава област
Но когато някои прекалят, станат нахални и почнат да ме поучават, правил съм ги и за смях, такива многознайковци седнали да ме поучават? Без да са наясно с направеното!
И не само аз да си мисля така или и някой клакьор, че са станали за смях, но реално, да се убедят и другите,че го заслужават
Има градивна критика, която приветствам! Има и злонамерена, рушаща, на която всеки простак е способен Заслужаваща само презрение!
От рода - Пъдарят поучава царя! На обноски в обществото!?

Хубав ден, приятелю!


Благодаря за коментара, Лео, и за това, че си ме разбрал и реагираш. Вече се налага да върша и къщната работа почти на 100 процента.
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Една моя колежка, която стигна до чл.-кор., беше написала в доктората си "квадратни декара". Извадих белило и поправих, без да й кажа. След години пък журналистка на живо по телевизията обяви колко квадратни декара е някаква защитена зона край Царево. Дребни грешки, от небрежност.
цитирай
5. pvdaskalov - * 3 *
15.12.2018 19:44
rosiela Блогът е обществен,
написа:
а не е ВИП, дядо Пи!


Тъкмо затова трябва да знаем как да се държим, миличка.

П и е р
цитирай
6. pvdaskalov - * 4 *
15.12.2018 19:50
rosiela написа:
За всички по- нататъшни глупости
е разрешено да питаш! Особено по правните въпроси, за дядовци боси.


О, няма да те обременявам, скъпа. Има кого друг да питам. Само ми е чудно как разбра, че съм бос в момента. Не си прави труда да ми отговаряш. Мандалото хлопна отново, чедо.

Поздрави!
П и е р
цитирай
7. rosiela - Е, отвори речника, Просчо, пък чети що е " метафора"!
15.12.2018 20:02
pvdaskalov написа:
rosiela написа:
За всички по- нататъшни глупости
е разрешено да питаш! Особено по правните въпроси, за дядовци боси.


О, няма да те обременявам, скъпа. Има кого друг да питам. Само ми е чудно как разбра, че съм бос в момента. Не си прави труда да ми отговаряш. Мандалото хлопна отново, чедо.

Поздрави!
П и е р

цитирай
8. pvdaskalov - * 5 *
15.12.2018 21:00
8. rosiela - Е, отвори речника, Просчо, пък чети що е " метафора"!
20:02
pvdaskalov написа:
rosiela написа:
За всички по- нататъшни глупости
е разрешено да питаш! Особено по правните въпроси, за дядовци боси.


О, няма да те обременявам, скъпа. Има кого друг да питам. Само ми е чудно как разбра, че съм бос в момента. Не си прави труда да ми отговаряш. Мандалото хлопна отново, чедо.

Поздрави!
П и е р

За такава просветена дама портата се отвори сама.
Май си в грешка, уважаема. Никога не съм просил, за да ме наричаш "Просчо". Аз ти подавам афора, ти говориш за метафора. Съжалявам, че ценностните ни системи се разминават.
Приятна неделя!
П и е р
цитирай
9. vesever - Пиер, много оригинално, хареса ми. ...
16.12.2018 20:01
Пиер, много оригинално, хареса ми. Твоите творби поначало са оригинални и остроумни!
Аз смятам, че в блога си всеки има право да изразява себе си, а ако някому не се харесва, просто да не го посещава. Но минуси или обидни коментари и квалификации не намирам за нормални, всъщност подобно поведение е просташко и издава липса на възпитание и култура.
Човек да си излива негативните емоции на чужда територия също намирам за грозно и недопустимо.
Това е моето мнение, рекох да го споделя, най-малкото защото те познавам и съм видяла, че си стойностен и смислен човек и не заслужаваш такова грозно отношение.
Поздрави!



цитирай
10. pvdaskalov - * 6 *
17.12.2018 10:01
vesever написа:
Пиер, много оригинално, хареса ми. Твоите творби поначало са оригинални и остроумни!
Аз смятам, че в блога си всеки има право да изразява себе си, а ако някому не се харесва, просто да не го посещава. Но минуси или обидни коментари и квалификации не намирам за нормални, всъщност подобно поведение е просташко и издава липса на възпитание и култура.
Човек да си излива негативните емоции на чужда територия също намирам за грозно и недопустимо.
Това е моето мнение, рекох да го споделя, най-малкото защото те познавам и съм видяла, че си стойностен и смислен човек и не заслужаваш такова грозно отношение.
Поздрави!



Излишна е всяка атака срещу простака. Спасението е да се скриеш в шубрака, както съм го правил и пак ще го направя. Я виж Валери Станков - ПОЕТЪТ - как ли не опита да се спаси от досадните набези на някои съблогъри?! Но няма кой да се замисли, че принуден да спаси себе си, лишава хиляди от удоволствието денят им да започне с прочит на стойностна поезия... Май тези палци са сложени да създават дразги и глупава надпревара кой по-по-най!
Така, че, Весе, ако искаш наистина да превеждаме на лято, ще трябва и аз да хлопна кепенците, та необезпокояван да завърша започнатото.
Бъди жива и здрава, децата - също, разните там животинки и... въобще твоят малък Рай!
П и е р
ПС - Прощално се разходих в Блог.бг. Оказа се някакъв номер изчезването на целия блог на Валери. Вчера липсваше дори личната ни кореспонденция... Но, казана дума - хвърлен камък, оттеглям се до идването на Пролетта.
цитирай
11. vesever - Валери и аз го чета периодично и м...
18.12.2018 11:05
Валери и аз го чета периодично и много харесвам стиховете му. Стават аномалии в блога, кой да ти каже, умишлено ли или случайно....
Да, спускането на кепенците е вариант, през зимата и аз може би ще си почивам, но пък видя ли някоя красота тъдява, да я не споделя, сърце не ми дава...та, ще видим кое как ще се развие.
Според мен е редно в блога да сложат опции за блокиране, за да се предпазва човек от нежелани набези.
В моя блог съм приела една тактика, да игнорирам злобните хора, и при мен ги има, и въобще не ги допускам на моя територия. Допуснеш ли ги, е излишно хабене на енергия и нерви да се разправяш с такива, полза няма никаква.
Игнорираш ли ги, рано или късно се отказват да досаждат.
Хубави празници пожелавам на Пиер и фамилия, и успехи в труда ти!
цитирай
12. barin - Здравей, Пиер. Животът си върви, а ...
20.12.2018 05:51
Здравей, Пиер. Животът си върви, а ние можем да го променим отчасти. Понякога една случка може да обърка нещата или да продължи живота в друга насока.
Поздрави!
цитирай
13. inel379 - :)
25.12.2018 00:58
Да! Животът ни носи,
а ние не спираме да си задаваме въпроси!
И тъй ще е, дорде ни има!
Дано да е за повече години!:)
Честито Рождество!
За радост сме родени на този свят!
Здрав бъди и щастлив с обичните хора!
Краткосрочни и дългосрочни цели и мечти да се раждат и да се сбъдват!
Да се плоди доброто в този свят!
Поздрави сърдечни!:)
цитирай
14. pvdaskalov - * 7 *
28.12.2018 17:38
На Барин и Весевър се извинявам хрисимо, че не отговорих. Не съм, влизал в Блога от доста време. Да им е честито Рождество Христово.
Живи и здрави!
П и е р
цитирай
15. pvdaskalov - * 8 *
28.12.2018 17:42
inel379 написа:
:)
Да! Животът ни носи,
а ние не спираме да си задаваме въпроси!
И тъй ще е, дорде ни има!
Дано да е за повече години!:)
Честито Рождество!
За радост сме родени на този свят!
Здрав бъди и щастлив с обичните хора!
Краткосрочни и дългосрочни цели и мечти да се раждат и да се сбъдват!
Да се плоди доброто в този свят!
Поздрави сърдечни!:)


Благодаря, Лени!
И моите благопожелания са от сърце. Даже на квадрат. Улисан съм в друго писане и затова съм кратък.
Поздрави!
П и е р
цитирай
16. crep - Привет.
28.12.2018 20:20
Привет.
цитирай
17. rosiela - Малко обучение за старчета с умопомрачение.
04.01.2019 07:16



Направо към навигацията
Направо към търсенето


Политическа карикатура от 1894 в списание „Пък“ от илюстратора С.Д. Ерхарт, показва фермерка с надпис под нея „Демократическа партия“, защитена от торнадото на политическата промяна.


Лунна пътека, пощенска картичка от 1908, Източник ДАА.
Метафора в реториката (от гръцкото μεταφορά - метафора, „пренасям“, или в реториката - „трансфер на смисъла на дума в друга дума“) е стилистично средство, сравняващо привидно несвързани термини. Най-схематичното определение за метафора е свързване на далечни за обичайната логика понятия (изразени с думи) въз основа на новооткрито сходство между тях. Най-простата форма е „[първо съществително]->[второ съществително]“, например „Каменно сърце“.
В поезията този похват се използва за постигане на силен емоционален ефект с малко думи. Извън теорията на реториката на метафората се гледа като на по-силния речеви инструмент от аналогията, макар двата тропа да са близки. Ясното им разграничаване следва от факта, че заложеното в метафората твърдение сплита двете категории, докато при сравнението те остават ясно различни.
(Черти на един предмет се пренасят върху друг в основата на прилика свързваща прякото и преносно значение на думите.)
цитирай
18. pvdaskalov - * 9 *
04.01.2019 11:24
Към образователния коментар под номер 17:
Госпожице неземна, фабулата има твърде разнообразни и поради това - разтегливи дефиниции, давани от колоси във философията и ораторското изкуство. Да беше поне цитирала източника си. Или си свикнала да гепиш нещо чуждо и да го обявиш за свое. Разбиранията са ни различни. Стой си в кочината на твоя блог и не се занимавай с мен. Дори да съм сгрешил, простено ми е и не се срамувам, защото никого не подвеждам. Грешат и великани като Квинтилиан. Ще получиш специална награда от мен, ако намериш в неговата дефиниция фрапиращата грешка, макар да се дължи по-вероятно на преводача.
Моля те на колене, не се мяркай пред очите ми. Зает съм и искам да не се разсейвам с бисерите ти и асоциалното ти поведение. Само дребосъци могат да са на всяка манджа мерудия. Боже, колко щях да те зарадвам, ако бях написал "мирудия"!
Не се занимавай с дреболии и със старчета с умопомрачение. Виж там си оправи имиджа сред съблогърите. Не е ли важен за теб?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2102067
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031