Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2018 22:44 - *** ИНТЕРВЮ ****
Автор: pvdaskalov Категория: Забавление   
Прочетен: 940 Коментари: 3 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ИНТЕРВЮ НА ВРЪХ НИКУЛДЕН С БОГА НАШ

Господ ме попита, защо съм спял по десет часа всяка нощ, мокри сънища ли чакам – те не стрували дори и пукнат грош!

        Тренирам – кратко отговорих.

        За какво тренираш?  

        Нали ще ме приспиш за цяла вечност, Боже – осмелих се да отвърна.

        Някой май те е излъгал – аз родът човешки съм създал да бъде вечен, стига да не прави грешки – да жонглира с атомните бомби тежки. Виж, в кревата – може! Когато бях младеж и аз се забавлявах – народиха се звезди, планети, но дяволите – нека са проклети! – ви научиха най-вече да рушите. Я виж ремонтите на „Графа”. Вземи винце в гарафа и там се разходи, дали ти хаоса ще възприемеш…

        Бях там, прескачах локви, но всичко ми хареса – храмът на Светите седмочисленици просто свети сред площада с пейки и пързалки, а напролет всичко – знам – ще е готово – чисто, ново, но дано поставят кошчета за смет. Какъв късмет за всички нас! Ще забравим трудното начало, че ремонтът е вървял тъй гадно вяло. Построеното след нас остава, скъпи Боже!

        След таз гарафа май отприщи ти се лафа! Нищо против да сте оптимисти, но вижте    там – очистете се от всички глисти. Ей, обичам ви, човеци, затуй прераждам ви по другите планети, пречистени и подмладени, даже помъдрели – ненапразно славословни песни векове за мен сте пяли! А понеже си добро момче, ако цигарите оставиш, може още с век да те даря!

        Добре го каза, дядо Боже, но съм твърде уморен, та още сто да издържа. По-скоро овреме прати ме на планета с нимфи, миски, амазонки, пищни, нежни, сочни, сякаш разцъфтели люлякови млади клонки, а косите им на теменуги да ухаят. Знам, на връх Никулден туй си пожелавам – Ти обаче ще решиш дали го заслужавам.

        Моля, моля, не намесвай пола! Ти не си свети Никола, не търси теле под вола. Десетте ми заповеди май не знаеш?

        Но те на са невести, Боже, а моми са всички, значи… може.

        Добре, но ти предричам, че ще се изложиш, ако постнеш интервюто в Блог-бегето. Там е пълно с моралисти и цвета сменили комунисти. Ти изброй накрая палците червени и ще разбереш навреме – твоят Господ не греши! Или, ако греши, това се случва твърде рядко. Моля те, не ми напомняй Аризонския метеоритен кратер, нито този, що нарекли сте Тунгуски.  Повярвай, драги Петре! А решиш ли интервюто свят да види, напиши го, ако можеш, в хекзаметри.   

        Мили Боже, Ти в девета глуха ме натика. Аз не съм Овидий, нито Хезиод! Предпочитам в мен да виждаш жалък идиот, отколкото ума си да изкълча в този труден стихотворчески размер. Ще стана за кашмер. По-бързо ме изпращай там, на екзотичната планета, дето ще се кръстя всеки път преди… Никому не ще да навреди!

 

Тежко Господ Бог въздъхна, над Америка торнадо се възвихри, а върхът на Ботев се забули в зимните мъгли. Ята от делтапланеристи само чуха, че за покварата не е виновен Той. А аз, посрамен, се предавам и без бой. Но знам, че щуротиите не са химера, нито са от вчера. Май виновно ще се сгуша нейде да дочакам Пролетта през май като калоферско врабче със счупено краче.   



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Много ми хареса, остроумно и ори...
08.12.2018 08:48
Много ми хареса, остроумно и оригинално!
Бог ни обича, ако и това да звучи банално
И е по-близо до нас, отколкото можем да разберем
Иска да живеем достойно, за да ни е добре...
Да не рушим, а с обич и вдъхновение да градим
Че светът ни, земният ни дом е един
И ако добрини навред даряваме
Ний няма никога да съжаляваме
И Бог ще ни се радва от Небето
Ще ни изпълни желанията на сърцето
И дали тук или на друга планета, в друго време
Ще даде да сме щастливи и благословени
И зимата тъй скоро ще отмине, като сън,
При мене още днеска слънце пекнало е вън
Че в душата ми е вечно лято, топло и красиво, с хиляди мечти,
Пиер, да сте живи, здрави, ти желая и злото далеч от вас да стои!

цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
08.12.2018 09:22
vesever написа:
Много ми хареса, остроумно и оригинално!
Бог ни обича, ако и това да звучи банално
И е по-близо до нас, отколкото можем да разберем
Иска да живеем достойно, за да ни е добре...
Да не рушим, а с обич и вдъхновение да градим
Че светът ни, земният ни дом е един
И ако добрини навред даряваме
Ний няма никога да съжаляваме
И Бог ще ни се радва от Небето
Ще ни изпълни желанията на сърцето
И дали тук или на друга планета, в друго време
Ще даде да сме щастливи и благословени
И зимата тъй скоро ще отмине, като сън,
При мене още днеска слънце пекнало е вън
Че в душата ми е вечно лято, топло и красиво, с хиляди мечти,
Пиер, да сте живи, здрави, ти желая и злото далеч от вас да стои!



Веселина, развесели ме! Бях малко гузен пред дядо Боже.
Но нали е много приятно да подбираш думи и рими, когато ти хрумне някоя идея?!
Мен душата ми пречистват поетичните напъни.
Благодаря ти за посещението и топлите думи!
Хубави празници!
П и е р
цитирай
3. pvdaskalov - * 2 *
08.12.2018 09:24
Благодаря и на червения палец, притежателката на който честно си е признала.
П и е р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2108634
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13604
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930