Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2018 15:00 - мОжение и размножение грешной Магдале!
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 1006 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

 
Мария Магдалена не е била блудница
Коя е Мария Магдалена, на която Исус се явява първо след победата над смъртта - Възкресението? Тя се споменава в Новия завет повече от десет пъти. Името й произхожда от град Магдала, който е на юг от Генисаретската равнина. Причината от времето на средновековието Мария Магдалена да се счита за една от най-недостойните жени в Новия завет е отъждествяването й от някои богослови с безименна грешница в Евангелието от Лука. Всъщност първото споменаване на името й е скоро след появата на Евангелието. Но като факти няма никакви реални основания да се отъждествява грешницата с Мария Магдалена.

Франк С. Мид в книгата си "Кой кой е в Библията" пише: "Мария Магдалена 1900 години стои на позорния стълб, обливана в мръсотия, но на този позорен стълб би трябвало да бъдем поставени ние. Тази Мария никога не е била блудница, никъде няма факти, че е била развратна жена. Единственото, което знаем, е, че е била болна. И че Христос я е излекувал."





съблазнявайки много, различни мъже,
с всеки следващ добивах куража, 
че съм много способна. Но спусках перде, 
нещо повече - с пепел покривах 
тази тайнствена същност - жена, 
а накрая и спрях да подбирам, 
идентична със другите в тази игра. 
Лесно е разни да впечатляваш 
до изгубване на самопочтителност, 
после почваш да се затваряш, затваряш 
в непотребност и за, и от никой. 
Абсолютно безсмислено! 
  нета/ 



Гласувай:
7



1. predatorkapredatorka - тъй като е..Голяяма путКинска тъпня тук..
19.03.2018 15:40
имам още една загадка за вас..
чии са тези..„въртоглави строфи?
който разпознае..Таланта,
ще получи..цунки по муцунки..
в реално време..
Ну?
цитирай
2. troina - да давам ли..джокер?
19.03.2018 17:33
или, обади се на приятел..

Хейтъри гадни, хейтъри прости
от заран до мрак..
ми идат на гости..
дали пък те не знаят,
аз съм Богоподобна, прекрасна,
и,от луд възторг,
чак ще се пръсна..

/поздрав4етаа ,маман...

https://youtu/Vhu8aDExwvg
цитирай
3. saankii - ко питам и аз..
19.03.2018 17:53
то, ще излезе, че тук пишат 3ма..и 35 клонинга..
заедно с мен..
Вондерката пак „събудила..всичките си профили..
а бе лельо!!
ти, наистина се друсаш, писах ти го, изтри ме..
но,Истината е тук някъде..
внимавай с тез гъбки, стара си, слаба, че и сама..
стига гО презентира тоз „Реален лирически“
че, ще умра от смяххх...и превъзбуда..
Юлия
цитирай
4. troina - а, полуПроводника Стоянчо, от Русчук..
19.03.2018 18:22
има патАлогичната мания, да помпи само..луди..
даже и мен/ хехе...
ноо,аз го разкарах, след като разбрах миналото лято..
защото НЕ съм луда и ме е срам..
полигор мн.рядко ми удря по някой помпа, щото..заслужавам..
ноо,вие разбирате от военна музика..
цитирай
5. saankii - леля Вондерка ,определено ме бие..
19.03.2018 19:23
и по Любофф, и безкрайни рими-удари ме..
и най вече по..имена..
ами, тя друга работа няма..
на 68, самотна бабичка, трака , че трака.за Любовта..
Тя ,Любовта се живее ,бе маман..оффлайн..
ще го умориш тозз „Реален“ Лирически
от преекспониране и копиране..и мастурбации..
я, кажи, какво Добро сътвори днес..нали си Добротворец?
пУтизмите и лализмите в блога не се броят..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1101594
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031