Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2015 06:30 - СИРОМАШКА МОЛИТВА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4446 Коментари: 20 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не знам какво поисках от света,
освен едно кафе и две цигари.
Когато се събудя заранта,
над мен доброто слънчице да пари.

За челядта ми – хляб, едно парче.
На мама – напръстниче за илици.
И топлинка за гладното врабче.
И вятър – след отлитащите птици.

На тати вестник – нека да чете,
да подчертава важното с молива –
на триците цената как расте,
а на брашното цял живот се свива.

И над света да бъде Светлина,
защото ни е черно пред очите.
Дано прости ми моята жена,
че своя брачен пръстен запокитих.

А лозето ми винце да даде –
без песен да замръкне мъж, не бива.
Защото вече време му дойде
на тоя тъп живот да си отива.

За мен какво? Нали съм си глупак,
поисках си с големите Поети
да легна под парцалите от мрак –
и този стих от мене да ви свети.




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Колкото по-малко искаме, толкова ...
18.06.2015 08:14
Колкото по-малко искаме, толкова повече имаме. Поздрави, Капитане!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Колкото по-малко искаме, толкова ...
18.06.2015 08:15
zemela написа:
Колкото по-малко искаме, толкова повече имаме. Поздрави, Капитане!

Много мъдра мисъл, Земела!
Благодаря ти за нея!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
18.06.2015 08:30
- Това е една малка симфония - каза полусънената ми съпруга, след като й прочетох сиромашката молитва. И ми обеща палачинки - да не запокитя и аз брачната халка.
Извинявай, Чу! Творбата е много сериозна, но и аз като теб се гледам с леко присвити очи.
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - - Това е една малка симфония - каза ...
18.06.2015 08:48
pvdaskalov написа:
- Това е една малка симфония - каза полусънената ми съпруга, след като й прочетох сиромашката молитва. И ми обеща палачинки - да не запокитя и аз брачната халка.
Извинявай, Чу! Творбата е много сериозна, но и аз като теб се гледам с леко присвити очи.
П и е р

Научи ли се човек да се присмива сам на себе си, Пиер, цена няма да има!
Благодаря.
Чу
цитирай
5. ili4e - Радост за окото и душата си, Валерий!
18.06.2015 08:56
Майсторска направа!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Майсторска направа! Благодаря, ...
18.06.2015 09:16
ili4e написа:
Майсторска направа!

Благодаря, чедо.
Чу
цитирай
7. sande - " ... без песен да замръкне мъж, не бива."
18.06.2015 12:56
На сиромах човек и една гола жена му стига.


Може и миньонче.

Поздрави от Библиотеката!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - На сиромах човек и една гола жена му ...
18.06.2015 14:19
sande написа:
На сиромах човек и една гола жена му стига.


Може и миньонче.

Поздрави от Библиотеката!

Хеле, пък ако е и миньонче, ней ще се падне да ни носи бирите, Санде! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * ! * ! *
18.06.2015 15:27
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
- Това е една малка симфония - каза полусънената ми съпруга, след като й прочетох сиромашката молитва. И ми обеща палачинки - да не запокитя и аз брачната халка.
Извинявай, Чу! Творбата е много сериозна, но и аз като теб се гледам с леко присвити очи.
П и е р

Научи ли се човек да се присмива сам на себе си, Пиер, цена няма да има!
Благодаря.
Чу

Станислав Йежи Лец има един афоризъм, който ще цитирам по памет. Когато маймунката се огледала в локвата и се разсмяла, тогава се родил човекът.
Умирам, Чу, да се самобичувам, но не и да се призная за нещо виновен.
Сега ще му дръпна един следобеден сън под смръщеното небе на Калофер, пък ако ще да се разчуе... Дълги дни, ей! Нали наближава летният солстициум...
П и е р
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - - Това е една малка симфония - каза ...
18.06.2015 17:55
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
- Това е една малка симфония - каза полусънената ми съпруга, след като й прочетох сиромашката молитва. И ми обеща палачинки - да не запокитя и аз брачната халка.
Извинявай, Чу! Творбата е много сериозна, но и аз като теб се гледам с леко присвити очи.
П и е р

Научи ли се човек да се присмива сам на себе си, Пиер, цена няма да има!
Благодаря.
Чу

Станислав Йежи Лец има един афоризъм, който ще цитирам по памет. Когато маймунката се огледала в локвата и се разсмяла, тогава се родил човекът.
Умирам, Чу, да се самобичувам, но не и да се призная за нещо виновен.
Сега ще му дръпна един следобеден сън под смръщеното небе на Калофер, пък ако ще да се разчуе... Дълги дни, ей! Нали наближава летният солстициум...
П и е р

Гледай да не си проспиш младините, Пиер, най-бавните радости тепърва започват! :-)))
Чу
цитирай
11. sekirata - Доста скромно...
18.06.2015 23:09
стихът Ви да им свети ....
На кои "поети"?
Колкото до симфонията...
Къде е скерцото -третата част?
Молитвена симфония.
Как ли става?! Ха!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - стихът Ви да им свети. . . . На кои &...
18.06.2015 23:26
sekirata написа:
стихът Ви да им свети ....
На кои "поети"?
Колкото до симфонията...
Къде е скерцото -третата част?
Молитвена симфония.
Как ли става?! Ха!

Как "става" ли?
Много лесно.
Чета и записвам движенията на въздуха.
Благодаря.
Чу
цитирай
13. lostov - Браво!
18.06.2015 23:42
Дълбоко такова. ;)
(thumbs up)
цитирай
14. rumero - Не разбрах само, защо искаш да си ...
19.06.2015 02:03
Не разбрах само,защо искаш да си лягаш с поети,а не с поетеси.Но няма значение,ти си знаеш де...
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Дълбоко такова. ;) (thumbs up...
19.06.2015 05:56
lostov написа:
Дълбоко такова. ;)
(thumbs up)

Да.
Чу
цитирай
16. sekirata - Да де...
19.06.2015 07:42
Аз не ги правя тези ...ХИМИИ с българското слово, реч и затова съм черната...

sekirata написа:
стихът Ви да им свети ....
На кои "поети"?
Колкото до симфонията...
Къде е скерцото -третата част?
Молитвена симфония.
Как ли става?! Ха!

Как "става" ли?
Много лесно.
Чета и записвам движенията на въздуха.
Благодаря.
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Не разбрах само, защо искаш да си ...
19.06.2015 08:01
rumero написа:
Не разбрах само,защо искаш да си лягаш с поети,а не с поетеси.Но няма значение,ти си знаеш де...

Не разбирам въпроса.
Чу
цитирай
18. yotovava - И над света да бъде Светлина, защото ...
20.06.2015 10:47
И над света да бъде Светлина,
защото ни е черно пред очите.


еххххх.....
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - И над света да бъде Светлина, защото ...
20.06.2015 11:36
yotovava написа:
И над света да бъде Светлина,
защото ни е черно пред очите.


еххххх.....

Става все по-черно.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348824
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031